Nem og komplet administration til almene boligorganisationer

Med Unik som samarbejdspartner får I en professionel håndtering af jeres boligorganisation, der er målrettet jeres behov.

Boligadministration med Unik Bolig

Hos Unik Bolig er du garanteret en professionel dansk partner. Vi har mere end 35 års erfaring fra branchen og 220 dedikerede medarbejdere, der hver dag arbejder på at give en god oplevelse med Unik Bolig for vores 430 kunder med deres over 700.000 beboere. Med Unik Bolig får I et system med mange automatiseringer, der sparer jer tid på hidtil manuelle processer. Vi har sørget for at gøre boligadministration let og enkelt, så I kan bruge tid på andre opgaver i jeres hverdag.

Uanset om du er en selvstændig boligorganisation eller et administrationsselskab har Unik Bolig den rigtige løsning der passer godt til dig. Vi hjælper dig nemt i gang, flytter dine eksisterende data med over og sikrer at du for det optimale ud af løsningen i hverdagen. Med Unik Bolig får du også standardiserede webportaler som passer til dine målgrupper og medarbejdere.

Varetager I driften og syn af jeres boliger?

Så får I med Unik Bolig en sammenhængende løsning med kendte driftssystemer som iSyn, iOpgave samt både web og app til driftsfolk, så de kan udføre alt deres arbejde ude i marken via mobil eller tablet. Unik Bolig indeholder også funktioner til Drift & Vedligehold, indberetninger, rekvisitioner, opgave- og tidsstyring og meget mere.

Unik bolig

Vil du høre mere?

Kontakt Marianne

Book et uforpligtende demomøde hos Marianne og få det komplette produktoverblik.

Kontakt

Marianne Klink Skov