Administrationen elsker Acubiz

Det gør medarbejderne også. Acubiz gør det nemt for alle, uanset om man er medarbejder, leder eller sidder i administrationen.

Bilagshåndering har aldrig været nemmere. Når du registrerer bilag på kørsel, udlæg eller firmakort er det nemt og hurtigt. Registrering, håndtering og godkendelse er samlet i én brugervenlig app, Acubiz One, så du kan håndtere dine bilag med det samme og på farten. Acubiz er kun en fordel for alle.

Acubiz kan du tilkøbe både til din Unik Bolig og din Unik Advosys løsning.

Medarbejderens fordele

Som medarbejder skal du kun bruge få klik til at sende enkeltbilag eller samlede rejseafregninger. Du slipper for at holde styr på en masse løse bilag.

 

Tag et billede af bilaget, registrer udgiften og send det til godkendelse hos chefen. Hvis du har et firmakort tilknyttet indhenter den selv transaktionerne løbende, så du blot skal vedhæfte billeder af dit bilag.

 

Du har et konstant overblik over dine udgifter. 

Chefen/godkenderens fordele

Som chef har du sikkert brugt mange timer i slutningen af hver måned på at gennemgå dine medarbejderes bilag.

 

Med Acubiz kan du gøre det løbende og på mobilen, måske når du alligevel lige sidder og venter i lufthavnen eller i mødepausen.

 

Fleksibiliteten på mobilen betyder også geografisk fleksibilitet, så dine kørende medarbejdere behøver ihvertfald ikke længere at spilde tid på kontoret pga. udlægsbilag. 

Administrationen/Økonomi

Er der i forvejen travlt i administrationen, så kan du med Acubiz skære ned på tidsforbruget, når det kommer til bilag.

 

Ikke flere manglende bilag, slut med at rykke for bilag og ikke mere ekstra tastearbejde.

 

Afregningerne kommer løbende, og der er derfor ingen flaskehalse ved månedsafslutninger – det betyder også et løbende overblik over udlægsudgifterne. 

Bliv ringet op og hør mere om løsningerne