Facility manager

Vil du være med til at sikre, at vores fysiske rammer og faciliteter understøtter vores medarbejderes behov ved at skabe gode arbejdsvilkår og sørge for velfungerende kontorpladser og mødelokaler? Så er det måske dig vi skal have med på holdet!

Vi søger en dygtig og erfaren Facility Manager/Office manager til at lede og optimere vores faciliteter på tværs af vores lokationer i Vejle, Aalborg og København. Som Facility Manager vil du få en central rolle i vedligeholdelsen og udviklingen af vores fysiske rammer, og sikre at alle faciliteter fungerer optimalt og opfylder lovgivningsmæssige krav. Du kommer til at referere til vores CFO. Stillingen er placeret i Aalborg, hvor man også vil fungere som Office Manager.

Dine primære ansvarsområder vil være:

  • Facilitetsstyring og tekniske installationer: Vedligeholdelse af lokaler og udendørsområder på tværs af lokationer samt håndtering og drift af tekniske systemer.
  • Udlejerkontakt: Primær kontaktperson til udlejere.
  • Leverandørstyring: Administrere leverandører, både inden for faciliteter og forplejning.
  • Omorganisering: Lede fysiske omorganiseringer
  • Sikkerhed og Compliance: Ansvarlig for ISAE 3402 sikkerhedsprotokoller, adgangskontrol og alarmsystemer samt sikre overholdelse af ESG- og arbejdsmiljølovgivning og rapportere data til Finans.
  • Arbejdsmiljø: vil være daglig leder af arbejdsmiljøarbejdet i Unik.
  • Budgetstyring: Planlægning af facilitetsinvesteringer i samspil med Finansafdelingen og ledere
  • Alarm logs: Overvågning og rapportering af alarm logs.
  • Office Manager: Sikre at vores kontor i Aalborg med ca. 50 ansatte, dagligt fungere. Her får du ansvaret for vores kantine med 2 deltidsansatte og skal sammen med den øvrige ledelse i Aalborg sikre koordination af aktiviteter m.v.

Om dig
Vi søger dig, der har erfaring som Facility Manager eller fra relaterede stillinger og gerne med lederansvar. Det vigtigste er, at du har relevant erfaring fra lignende arbejdsområder. Vi forventer, at du har grundlæggende IT-færdigheder og behersker brugen af Office-pakken. Hvis du har erfaring med håndtering af fysisk sikkerhed, beredskabsplanlægning og arbejdsmiljø, vil det være en fordel. Du skal være service- og løsningsorienteret samt initiativrig. Det er vigtigt, at du er villig til løbende at være til stede på vores lokationer, primært i Aalborg og Vejle med enkelte besøg i København.

Vi skaber unikke brancheløsninger til mennesker  
Unik blev etableret i Vejle i 1985 af Jens Find, som skabte Unik Bolig til ejendomsadministratoren og senere Unik Advosys til advokatbranchen. I 2023 har Unik indgået et strategisk samarbejde med Main Capital Partners, som et led i den igangværende udvikling til en førende Software-as-a-Service-udbyder (SaaS).  

Med næsten fire årtiers erfaring har vi positioneret os med markedets mest anvendte softwareløsninger. Mere end 240 medarbejdere og konsulenter i Vejle, Aalborg, København og Warszawa servicerer hver dag mere end 900 kunder lige fra store private og almene boligforeninger til advokatkontorer og juridiske afdelinger i hele Danmark.

Great Place to Work har kåret Unik som en af Danmarks bedste arbejdspladser og IT-arbejdspladser siden 2015. Det er fordi vores medarbejdere har et unikt fællesskab med gode kolleger og en tillidsfuld ledelse.

Læs mere om Unik som virksomhed her

Søg stillingen
Stilling
Facility manager
Lokation
Vejle
Marcus Fribert Thusgaard
Marcus Fribert Thusgaard
CFO
Tlf.: 39750412