Er du drevet af at skabe værdi gennem mennesker?
Vi bliver forsat flere medarbejdere i Unik, der skal sikre at vores vision og strategi bliver ført ud i livet – derfor udvider vi nu vores HR-team.
HR er en naturlig samarbejdspartner i denne udvikling og vi skal fortsat understøtte, at de enkelte forretningsområder kan nå deres mål. Vi har stor fokus på, at Unik som arbejdsplads, er blandt de bedste i branchen, hvor personlig og faglig udvikling er i fokus.
Vi søger derfor nu en HR-profil, det kan balancere HR-initiativer med forretningens behov. Du vil referere til Uniks HR-chef.
Jobbet
Som HR Konsulent kommer du til at spille en vigtig rolle i eksekveringen af de mange alsidige opgaver indenfor HR, som vi supporterer og understøtter organisationen med. Dine opgaver vil spænde fra at udvikle og eksekvere på en Employer Branding strategi til brug af HR-data som et ledelsesværktøj.
Du bliver en del af et lille HR-team med fokus på at skabe de bedst mulige vilkår for vores medarbejdere – uanset om det handler om rekruttering, ledersparring eller medarbejderudvikling. Du skal forvente en hverdag, hvor du får en central rolle og i høj grad kommer til at sparre med kollegaer på alle niveauer. Det er afgørende at du har såvel stærk faglighed som personlig robusthed, og at du brænder for at møde både ledere og medarbejdere med nærvær og overskud.
Stillingen er nyoprettet og vi tør godt at garantere, at du vil få en varieret hverdag med stor kontakt på tværs af hele organisationen og hvor de primære områder for jobbet er indenfor følgende:
- Employer Branding
- Optimering af HR administrative processer
- Opgaver i forbindelse med rekrutteringsprocessen
- Bidrage til udformningen af karrieplaner indenfor de enkelte fagområder – sikre at vi skaber grundlaget for udvikling og fokus på potentialet hos den enkelte
- Optimere og opdatere HR-processer, HR-data, politikker, medarbejderhåndbog og intranettet med relevant HR-info
- On/offboarding af medarbejdere
Og ikke mindst en lang række andre spændende og udfordrende opgaver, hvor du med afsæt i din HR-værktøjskasse kan supportere organisationen inden for alle HR-discipliner og bidrage til videre udvikling.
Hvem er du…?
Vi forventer at du har en relevant teoretisk baggrund og gerne 2 års praktisk erfaring indenfor HR. Du er serviceminded og god til at skabe relationer, samtidig med at du kan udfordre ledelse, kolleger og processer. Det er vigtigt, at du har en solid basisviden inden for hele HR-paletten. Du trives med at arbejde bredt med HR i en hverdag præget af mange forskellige opgaver.
Hvorfor er Unik blandt Danmarks bedste arbejdspladser?
Fordi vi har et fantastisk fællesskab, og vi har dygtige og kompetente ledere, som er gode til at opfylde deres medarbejderes behov fagligt og personligt. Vi har fokus på work-life-balance med fleksible arbejdstider, mulighed for hjemmearbejde. Og så forestil dig at møde ind til morgenmad på kontoret, kaffe og frisk frugt ad libitum, is i sommerperioden og en lækker kantine med vores eget køkkenpersonale året rundt.
Vi skaber unikke brancheløsninger til mennesker
Unik blev etableret i Vejle i 1985 af Jens Find, som skabte Unik Bolig til ejendomsadministratoren og senere Unik Advosys til advokatbranchen. Efter 10 års samarbejde fusionerede Unik og Logicmedia i maj 2021 for i højere grad at sammensmelte kompetencer og produkter til fremtidens brancheløsning for ejendomsadministratoren.
I dag står der mere end 240 kompetente og passionerede mennesker bag vores brancheløsninger. De er fordelt på vores kontorer i Vejle, København, og Aalborg og står sammen i en agil og flad organisationsstruktur, som giver plads til input, samarbejde og udvikling i hele organisationen.
Great Place to Work har kåret Unik, som en af Danmarks bedste arbejdspladser og IT-arbejdspladser siden 2015. Det er, fordi vores medarbejdere har et unikt fællesskab med gode kolleger og en tillidsfuld ledelse.
Læs mere om Unik som virksomhed her