cover image

Studiemedhjælper til en af Danmarks bedste arbejdspladser

Vil du hjælpe os med at gøre en forskel imens du får erfaring på CV’et? Vi søger en studiemedhjælper, som skal bidrage til at det praktiske i hverdagen fungerer og at kundeopgaverne falder på plads – alt imens at vi har det sjovt på vores kontor i København.

Der vil være forskellige opgaver du skal hjælpe vores konsulenter med, og du skal trives i at have en række PA-opgaver. Da vi er et lille kontor, kommer du også til at tømme opvaskemaskinen, sikre at køleskabet er fyldt samt at planlægge sommerfest og julefrokost. Vi har brug for dig, der ønsker at bidrage til både det lavpraktiske og det mere komplekse. Et udpluk af opgaver kunne være:
 

  • Klargøre Best Practice guides til vores kunder
  • Vedligehold af data i CRM
  • Vedligehold af vores online akademi
  • Arrangere personale events
  • Sikre at der altid er bestilt kontorartikler
  • Booke forplejning til kurser
  • Ad hoc serviceopgaver på kontoret
     

Hvem er du?
Vi forestiller os at du er i gang med en bacheloruddannelse, men det er ikke så afgørende, hvad du studerer. Det vigtige er, at du er åben i forhold til opgaver, proaktiv og social – og det gør ikke spor, hvis du tager initiativ til udflugter, konkurrencer og sjov.

Stillingen er ca. 15 timer om ugen. Du kommer til at referere til Sophie, der er Head of Consulting Services.

Hvem er vi?
Kontoret i København har fokus på ejendomsadministration, så det bliver dit primære område. I hele Unik er vi mere end 240 medarbejdere, og heraf sidder 16 af os i København. Vi møder som udgangspunkt alle sammen ind på kontoret om fredagen. De andre dage er vi som regel ude ved kunderne. Derfor vil det være ideelt, hvis du kan arbejde om fredagen, og på den måde være en del af det unikke fællesskab, vi har. Vi er naturligvis fleksible i forhold til, hvad der passer med dit studie.

Vi er et kontor fyldt med smil og venskabelige drillerier. Vi er professionelle og har travlt – men insisterer på også at sludre og hygge. Du kan glæde dig til morgenmad på kontoret, alt den kaffe du kan drikke, al frugt du kan nå at spise og en lækker kantine.

Vi skaber unikke brancheløsninger til mennesker  
Unik blev etableret i Vejle i 1985 af Jens Find, som skabte Unik Bolig til ejendomsadministratoren og senere Unik Advosys til advokatbranchen. I 2023 har Unik indgået et strategisk samarbejde med Main Capital Partners, som et led i den igangværende udvikling til en førende Software-as-a-Service-udbyder (SaaS).  

Med næsten fire årtiers erfaring har vi positioneret os med markedets mest anvendte softwareløsninger. Mere end 240 medarbejdere og konsulenter i Vejle, Aalborg, København og Warszawa servicerer hver dag mere end 900 kunder lige fra store private og almene boligforeninger til advokatkontorer og juridiske afdelinger i hele Danmark

Great Place to Work har kåret Unik som en af Danmarks bedste arbejdspladser og IT-arbejdspladser siden 2015. Det er fordi vores medarbejdere har et unikt fællesskab med gode kolleger og en tillidsfuld ledelse.

Læs mere om Unik som virksomhed her  

Søg stillingen
Stilling
Studiemedhjælper til en af Danmarks bedste arbejdspladser
Lokation
København
Sophie Thorsøe Hamann
Sophie Thorsøe Hamann
Head of Consulting Services
Tlf.: 39750434