cover image

Studiemedhjælper til HR-afdeling

Vi søger en studiemedhjælper til vores HR-afdeling, og vi kan garantere at din faglige og personlige udvikling er i fokus. Med en bred palette af opgaver får du lov at berøre mange områder inden for HRM. Vi er et lille HR-team bestående af tre mand inkl. HR-chefen, og du vil have adgang til sparring som sikrer en konstant udvikling til gavn for din uddannelse.

Opgaverne vil, blandt andet, bestå af:

  • Administrative opgaver ved on- og offboarding
  • Opgaver i forbindelse med rekrutteringsprocessen
  • Samarbejde med Marketing-afdelingen omkring Employer Branding og vores sociale medier
  • Vedligeholdelse af Personalehåndbog
  • Opdatere intranettet med relevant HR-info
  • Vedligeholdelse af HR’s intraside 
  • Rapportering af HR-nøgletal
  • Ad hoc-opgaver
     

Hvem er du?

  • Vi forestiller os, at du er bachelor- eller kandidatstuderende på en videregående uddannelse inden for HRM eller anden relevant retning
  • Du har interesse for HR-processerne, og ønsker at udvide din HR-værktøjskasse
  • Du arbejder struktureret og selvstændigt
  • Du har masser af gåpåmod og er klar til at kaste dig ud i opgaver, du ikke har prøvet før
     

Hvad kan vi tilbyde?
Du får løbende sparring omkring din faglige og personlige udvikling samt et sjovt arbejdsmiljø med en uformel omgangstone. Du får spændende og varierende arbejdsopgaver, og du er velkommen til at deltage i rekrutteringssamtaler, workshops og lignende med vores HR-partner eller HR-chef. Du har frihed til at tilpasse dine arbejdstider i forbindelse med eksamensperioder, og du får mulighed for at skrive din afsluttende opgave i samarbejde med os, hvis du ønsker det. Desuden er der fri kaffe og frugt og en lækker kantineordning.

Stillingen er ca. 15 timer om ugen fordelt på 2 dage. Vi ser gerne at du har minimum én fast dag i ugen, men vi er naturligvis fleksible i forhold til dit studie. Du vil referere til HR-chefen. Vi forventer en opstart i midten af august.

Vi skaber unikke brancheløsninger til mennesker 
Unik blev etableret i Vejle i 1985 af Jens Find, som skabte Unik Bolig til ejendomsadministratoren og senere Unik Advosys til advokatbranchen. I 2023 har Unik indgået et strategisk samarbejde med Main Capital Partners, som et led i den igangværende udvikling til en førende Software-as-a-Service-udbyder (SaaS). 

Med næsten fire årtiers erfaring har vi positioneret os med markedets mest anvendte softwareløsninger. Mere end 240 medarbejdere og konsulenter i Vejle, Aalborg, København og Warszawa servicerer hver dag mere end 900 kunder lige fra store private og almene boligforeninger til advokatkontorer og juridiske afdelinger i hele Danmark.

Great Place to Work har kåret Unik som en af Danmarks bedste arbejdspladser og IT-arbejdspladser siden 2015. Det er fordi vores medarbejdere har et unikt fællesskab med gode kolleger og en tillidsfuld ledelse.

Læs mere om Unik som virksomhed her.

Søg stillingen
Stilling
Studiemedhjælper til HR-afdeling
Lokation
Vejle
Jesper Stampe
Jesper Stampe
HR-Chef
Tlf.: 39 75 04 97