cover image

Supportkonsulent

Har du erfaring eller en uddannelse i ejendomsadministration, og giver det dig et kick, når du løser problemer for andre og får en rosende feedback for det? Så har du en Unik mulighed for at blive supporter på en af Danmarks Bedste Arbejdspladser.

Hos Unik Bolig, som er Uniks brancheløsning til ejendomsadministration, har vi brug for en ekstra hånd i supporten til at guide og hjælpe vores kunder, hvis de går i stå i systemet.

Hvordan passer jobbet på dig
Vi søger dig, som er god til at lytte og er klar på at løse små hurtige og de mere komplekse problemstillinger for mange forskellige kunder. Vi tager det som en selvfølge, at du har solid erfaring i brug af IT og en naturlig forståelse af IT universet. En del af jobbet er også at udvide din viden og formidle den til kunder via videovejledninger og vidensartikler. Vi klæder dig selvfølgelig på fra starten, og der vil være løbende udvikling i teamet og tid til selvstudie, hvor du kan udfordre og udforske vores løsning. Ønsker du at udvikle dine kompetencer yderligere, bakker vi også op om det.

Du får et tæt samarbejde med udviklingsafdelingerne om at løse de mere komplekse supportsager, en god relation til vores kunder, og så er der også mulighed for at deltage i projekter på tværs af hele organisationen.

Nogle dage er mere travle end andre og to dage er ikke ens, men både kunder og medarbejdere er søde og forstående, også når det brænder på.

Vi forventer, at du har administrationserfaring eller en uddannelse relateret dertil, og har du yderligere kendskab til ejendomsadministration eller Unik Bolig, er det et plus.

Teamet
Spørger du supporterne ville de sige, at de er i det bedste team i hele Unik. Der er en stor fællesskabsånd i et team, hvor der sjældent udskiftes medarbejdere. De hjælper og støtter hinanden, når der er brug for det, og humøret er altid højt. De har også en fantastisk chef, Lillian. Lillians fokuspunkt er at være nærværende, og det gælder både, når hun hjælper med at bane vejen, sikrer trivsel for den enkelte og teamet og samtidig forstår og accepterer, at fejl af en del af læringsprocessen. Hver morgen afholder hun tavlemøde med teamet, for at synliggøre opgaverne, sætte retning og skabe fællesskab. Læs mere om Lillian her.

Hvorfor er Unik blandt Danmarks bedste arbejdspladser?
Fordi vi har et fantastisk fællesskab, og vi har dygtige og kompetente ledere, som er gode til at opfylde deres medarbejderes behov fagligt og personligt. Vi har fokus på work-life-balance med fleksible arbejdstider og mulighed for hjemmearbejde. Og så forestil dig at møde ind til morgenmad på kontoret, kaffe og frisk frugt ad libitum, is i sommerperioden og en lækker kantine med vores eget køkkenpersonale året rundt.

Vi skaber unikke brancheløsninger til mennesker
Unik blev etableret i Vejle i 1985 af Jens Find, som skabte Unik Bolig til ejendomsadministratoren og senere Unik Advosys til advokatbranchen. Efter 10 års samarbejde fusionerede Unik og Logicmedia i maj 2021 for i højere grad at sammensmelte kompetencer og produkter til fremtidens brancheløsning for ejendomsadministratoren.

I dag står der mere end 220 kompetente og passionerede mennesker bag vores brancheløsninger. De er fordelt på vores kontorer i Vejle, København, og Aalborg og står sammen i en agil og flad organisationsstruktur, som giver plads til input, samarbejde og udvikling i hele organisationen.

Great Place to Work har kåret Unik, som en af Danmarks bedste arbejdspladser og IT-arbejdspladser siden 2015. Det er, fordi vores medarbejdere har et unikt fællesskab med gode kolleger og en tillidsfuld ledelse.

Læs mere om Unik som virksomhed her

 

 

Søg stillingen
Stilling
Supportkonsulent
Lokation
Vejle
Lillian Hansen
Lillian Hansen
Afdelingschef
Tlf.: 76 42 11 77