Partner- og dataintegrationer

Opnå endnu flere fordele med vores integrationer

Integrér Unik Bolig med de rette samarbejdspartnere og få en fuldt integreret platform, hvor du klarer hele arbejdet ét sted
adjusted_banner hjemmeside 1160×890-LSC (2)

Andre integrationer, du kan få gavn af

AndelsSalg gør det simpelt at indsende data om jeres handlede andelsboliger til Andelsboliginfo.
I applikationen er det muligt at fremsøge data om salg af jeres andelsboliger indenfor en valgt tidsperiode. Det er naturligvis muligt at sortere enkelte salg fra efter behov.
Når data om de ønskede salg er fundet, kan de nemt indberettes via AndelsSalg. For at indberette de fremsøgte salg, klikkes der blot ’indsend’. Applikationen vil så indberette jeres salg af andelsboliger til andelsboliginfo.dk via jeres CVR-nummer.
Ønsker I at indberette salgene manuelt, er det også muligt at eksportere en CSV-fil med salgene. Herefter kan I selv oplyse data om salgene på Andelsboliginfos hjemmeside

Læs mere

BBR Sync er en applikation, som gør det hurtigere og lettere at sikre sig, at oplysningerne om de ejendomme, man administrerer, er opdaterede og korrekte i Bygnings- og Boligregisteret (BBR).

Med denne applikation kan man hurtigt og nemt danne sig et overblik over, hvorvidt oplysningerne i BBR stemmer overens med tilsvarende oplysninger i Unik Bolig. Hvis nogle af oplysningerne differentierer, er det vha. BBR Sync desuden let at rette oplysningerne i Unik Bolig eller eksportere en fil med rettelser af BBR. Dette automatiserer jeres arbejde, og sparer jer for at bruge unødig tid på ensformige, manuelle opgaver.

Læs mere

CVR Tjek gør det nemt at holde sig ajour med ændringer i CVR. Det sparer tid og sikrer høj datakvalitet.
I CVR Tjek kan I se oversigter med alle erhvervslejere og leverandører. Udover stamdata fra Unik Bolig, viser oversigterne branchekode og status i CVR-registret. Ønsker I at oprette nye leverandører, kan dette også gøres i CVR Tjek. Det er desuden muligt at opdatere Unik Bolig med branchekoder fra CVR.
CVR Tjek kan opsættes til automatisk at tjekke for ændringer i CVR med et interval, I selv angiver. Er der ændringer i CVR, kan en mail med relevante data sendes til en given mailadresse, så I nemt kan bevare overblikket.

Læs mere

Hent/Send Betalingsservicefiler gør det muligt at hente og sende filer til Betalingsservice automatisk. Det sparer tid, fordi denne opgave ikke længere behøver ligge hos en medarbejder.
Applikationen kører dagligt på de tidspunkter, der opsættes for hhv. hentning og afsending af filer.

Send Betalingsservicefiler
Applikationen kan lede efter filer, der skal uploades, i flere mapper.

Hent Betalingsservicefiler
Når filer hentes, kan applikationen opsættes til at sortere disse efter filnavn eller -type. Applikationen kan også automatisk åbne .zip-filer eller opdele filer, der er for store til, at Bolig kan håndtere dem.
Dubleres filer undervejs, kan applikationen desuden selv slette overflødige versioner.

Applikationen Udlejnings API gør det muligt at udtrække stamdata, heriblandt husleje, arealer, billeder og faciliteter, om lejemål fra Unik Bolig databasen, så I nemt kan lægge ledige lejemål op på jeres hjemmeside.
I applikationen kan I angive, hvor Udlejnings API skal finde de ønskede informationer og billeder om jeres lejemål. Herefter kan I med få klik angive, hvilke lejemål, I vil have lagt op på hjemmesiden, så de ønskede data kan udtrækkes fra Unik Bolig databasen.

Det kan være tidskrævende og besværligt at oprette og udskrive labels til de breve, som skal afsendes med afleveringsattest. DataLabs ’Post Nord ’-integration effektiviserer og forenkler denne proces.

Med denne integration er det muligt at kategoriserer de breve, der skal sendes med afleveringsattest, så man f.eks. nemt kan fremsøge bestemte brevtyper. Herefter er det muligt at udskrive de valgte breve og/eller labels til disse. Hvis der printes mange breve og/eller labels samtidig er det enkelt at bevare overblikket, da de vil blive printet i kronologisk rækkefølge efter hvornår det brev, der skal sendes, er oprettet i Unik Bolig.
Hvis I har tilkøbt Unik Boligs ’debitor ’-modul, er det desuden muligt at oprette ejendomsomkostninger i forbindelse med oprettelsen af en label. Dette effektiviserer jeres arbejdsprocesser yderligere, hvis I opkræver omkostninger i forbindelse med forsendelsen af breve med afleveringsattester.
’Post Nord ’-applikationen gør det altså hurtigt, nemt og overskueligt at printe labels til breve, som skal sendes med afleveringsattest via Post Nord. Det betyder, at i spare tid og energi på afsendelsen af denne type breve, og dermed vil I kunne fokusere jeres tid på andre arbejdsopgaver.

Læs mere

Hvad er Acubiz?
Acubiz tilbyder en løsning, der optimerer administrative processer relateret til udgiftshåndtering bl.a. i forbindelse med medarbejderudlæg.
Læs mere om Acubiz på deres hjemmeside.

Uniks integration
Med Uniks integration undgår i manuelt arbejde i forbindelse med bogføring af udlæg fra Acubiz.
I DaTech-applikationen er det muligt at administrere overførslen af udlæg, herunder hvor ofte applikationen skal hente data.
Når applikationen henter udlæg fra Acubiz, henter den data om alle udlæg, der er gjort ’klar til eksport’. Udlæggene hentes ind i Unik Bolig, hvor de automatisk vedhæftes på bogføringslinjen, så I slipper for at gøre dette manuelt. Uniks integration til Acubiz kan dermed være med til at mindske tidsspild og reducere risikoen for fejl.

Læs mere om Acubiz her.

Smart Pristal forsimpler jeres arbejde ved automatisk at holde pristal, heriblandt netto- og forbrugerprisindekstal, i Unik Bolig opdaterede med data fra Statistikbanken. Efter en hurtig opsætning, kan applikationen holde jeres Pristal-tabeller opdaterede med data fra samtlige tabeller i Statistikbanken.
Dermed forenkles jeres arbejdsprocesser, og I undgår at bruge unødige ressourcer på rutineopgaver.

Læs mere

1160×890-BOJ-SVE

Skræddersyede løsninger – tilpasset dine behov

Hos Unik ved vi, at ingen virksomheder er ens. Derfor tilbyder vi skræddersyede løsninger, hvor vi udvikler specifikke funktioner og integrationer, der matcher dine behov.

Det kan f.eks. være:

  • At du har et system, der skal tale sammen med Unik Bolig – vi bygger integrationen.

  • At bestemte data skal håndteres eller videresendes automatisk baseret på din arbejdsgang – vi sikrer, at det sker korrekt.

  • At der skal reageres på bestemte hændelser i databasen, f.eks. sletning eller flytning af data – vi automatiserer processen.

KAT-SST-695×640

Vil du høre mere?

Kontakt os i dag

Kontakt os via formularen eller ring direkte til Søren på tlf.  27 27 11 49 eller Kasper på tlf.  76 42 11 93.