Inden længe lancerer Unik Bolig nye udgaver af Bestyrelse- og Beboerweb til hhv. foreningsbestyrelser og beboere. Det bliver én samlet portal, der omfavner alle selvbetjeningsfunktioner til både bestyrelser og beboere, herunder både til ejerforeninger, andelsforeninger, almene samt privat udlejning. Det betyder endnu mere selvbetjening og automatising af de primære boligprocesser, et kommunikations- og arbejdsrum til bestyrelserne – og det giver jer ekstra tid i en travl hverdag.
Én portal – én samlet indgang
Vi er netop nu ved at bygge branchens næste webportal. Det bliver én portal og én indgang med information målrettet den enkelte bestyrelse og beboer. Portalen indeholder en Webplatform, som kan tilgås både fra pc og mobil enhed, samt en beboerapp til download.
Portalen tilbyder:
- En bred vifte af selvbetjeningsmuligheder
- Et komplet digitalt arbejdsredskab for bestyrelsens medlemmer
- Fokus på administratorens automatisering og effektivitet
Automatisering og effektivisering
Portalen binder processer og automatiseringer sammen direkte i Unik Bolig, så alle data altid er i realtid, og hverken administrator eller bruger skal indtaste data, der allerede findes i systemerne.
Det betyder:
- Automatisering og effektivisering af administrators processer
- Mulighed for selvbetjening døgnet rundt
- Nem og hurtig fakturagodkendelse, med automatisk indlæsning, OCR oprettelse, workflow og godkendes af bestyrelsen på portalen
Selvbetjening på en ny måde
Portalen har mange selvbetjeningsfunktioner som gennemfører processer og guider automatisk i Unik Bolig:
- Beboerne kan opsige lejemål, som automatisk gennemfører en del af fraflytningsguiden
- Alle brugernes opdateringer af data rettes automatisk i Unik Bolig
- Fuld sammenhæng mellem eks. vis bilag, faktura, dokumenter, udbetalinger m.m. mellem portal og Unik Bolig
- Nye funktioner, som eks. vis lokale og facilitetsoprettelse og booking
- Kommunikation og fildeling mellem bestyrelse og beboer eller internt i bestyrelsen