uHabi til boligudlejning

Lejerportal med information og selvbetjening

En ny og moderne informations- og selvbetjeningsplatform. Lejer får adgang til relevant information og selvbetjening døgnet rundt.
uHabi-stock2-1160×890-spejlvendt
Cropped close up fun young fun IT woman wears casual clothes hold use work on laptop pc computer sits on grey sofa couch stay at home hotel flat rest relax spend free spare time in living room indoor.

Om uHabi til almene boliger

En fuldintegreret informations- og selvbetjeningsplatform til Unik Bolig

uHabi til boligudlejning er Uniks lejerplatform fuldintegreret med Unik Bolig. Lejer har adgang til information og selvbetjening døgnet rundt. uHabi hjælper med at forbedre serviceniveauet ved at fremme vidensdeling og gøre selvbetjening muligt.

  • uHabi er fuldt integreret med Unik Bolig i realtid
  • Lejere får mulighed for selvbetjening 24/7
  • Forbedrer serviceniveauet overfor lejere
  • Alt relevant information om lejemålet samlet ét sted.
1160×890-RJA,tea,anders

uHabi til almene boliger

Forbedre service- og informationsniveauet med uHabi

Der er flere selvbetjeningsmuligheder for lejere i uHabi, så Unik Bolig automatisk opdateres uden administrationen behøver at indtaste oplysninger, fx i forbindelse med fejl og mangler, hvis I har iSyn som en del af jeres løsning. Lejer kan også oprette ansøgninger af kæledyr og installationer via uHabi.

i uHabi kan lejeren finde relevante og aktuelle informationer døgnet rundt. Lejeren kan fx tilgå oplysninger om forbrug af el- vand og varme, ligesom de kan se en oversigt over husleje og en lang række boligoplysninger.

Du kan som administrator oprette nyheder, spørgsmål og svar, automatisk vise relevante dokumenter fra Unik Bolig og meget mere.

Hvordan ser uHabi ud og hvordan virker det?

Få en minidemo tilsendt på mail

uHabi-stock2-1160×890-spejlvendt
adobe-stock-1160×890

uHabi er fuldt integreret med Uniks løsninger

uHabi forbinder beboere og bestyrelser med iOpgave og iSyn

Med iOpgave bliver det nemmere at modtage og behandle beboerhenvendelser. Lejeren kan via selvbetjening på uHabi oprette henvendelser, der automatisk oprettes som opgaver i iOpgave efterfølgende. Lejeren kan også følge status på deres opgaver.

På samme måde er uHabi fuldt integreret med iSyn, så Lejeren via selvbetjening kan se ind- og fraflytningsrapporter samt se og udfylde tilføjelser på fejl- og mangellisten ved indflytning.

Lær produkterne bedre at kende.

1000×850-kontakt

Kontakt os

Vil du høre mere om dine muligheder?

Kontakt os i dag og få et indblik i, hvordan I kan få gavn af uHabi i hverdagen.