Digitaliser dine bilagsprocesser og spar tid

I Unik Advosys har vi mulighed for at digitalisere de fleste af dine papir-bilag, så du sparer rigtig meget tid.

Digitalisering tilpasset dine behov

I Unik Advosys har vi mange muligheder for at digitalisere dine arbejdsgange, så du kan gøre dit kontor papirløst, hvilket oftest betyder:

  • Sparet tid
  • Bedre overblik
  • Mindre risiko for forsvundne dokumenter
  • Nemmere hverdag
  • Færre fældede træer

Du bestemmer selv hvor meget du vil digitalisere. Dette gælder uanset, om du er et stort eller mindre advokatkontor.

Et sted hvor vi især kan digitalisere jeres arbejdsgange, er i forhold til digitalisering af kreditorbilag, sagsbilag, fakturaer og udlægsbilag, og vi har her listet 3 måder hvorpå du kan digitalisere dem.

1. Send direkte til bilagsmappen i Unik Advosys

Digitaliser kreditorbilag, sagsbilag og fakturaer med E-bilag-modulet. Med E-bilag kan du håndtere dine kreditorbilag og sagsbilag elektronisk og slippe for de fysiske bilag.

Elektroniske bilag tilknyttes posteringerne og kan efterfølgende ses på posteringen på sagens kontokort eller finanskontokortet.

Alle elektroniske bilag gemmes i Unik Advosys bilagsmappen, hvorfra du tilknytter de enkelte bilag til posteringerne. Bilag kan tilknyttes fra bl.a. Outlook, sagsmappen eller du kan oprette posteringen i kassekladden direkte fra bilagsmappen.

2. Slip for at oprette samme kreditorer flere gange

Automatiser aflæsning af bilag og/eller godkendelses workflow med Signflow-modulet, som scanner fakturaer, godkender og konterer dem automatisk, så du blot skal godkende til sidst. Det giver en lang række fordele.

Du slipper for at indtaste fakturaerne, da de indlæses og fortolkes automatisk, og samtidig arkiveres de direkte ved registrering. Ved indlæsning af fakturaen bogføres den automatisk og indgår derefter i virksomhedens procedure for betaling. Den kobler også selv fakturaens kreditorinfo automatisk og bilaget gemmes derefter i Kreditorkontokortet.

Med Signflow har du også hele tiden kontrol med, hvor i processen en faktura er, og overgår den en deadline, vil Signflow gøre opmærksom på det. Kort sagt, Signflow holder styr på processen for dig. Når du får arkiveret dine fakturaer digitalt, vil du også nemt kunne finde dem frem igen med vores fritekstsøgning.

Modulet tilbydes i samarbejde med Logiva Signflow faktura.

3. Slip for kvitteringsræset hver måned

Hold styr på medarbejdernes udlæg – og gør det effektivt med Acubiz.

Har I mange medarbejdere på farten og er du eller din bogholder træt af tonsvis af udlægsbilag – eller bare gerne vil slippe for den fysiske håndtering af kvitteringer, så skal I bestille Acubiz modulet. I kan klare alt fra udlæg og rejsegodtgørelse til kørsel og godkendelse på farten.

Acubiz One er en app til Expense Management. Det er en alt-i-en løsning, som kan skræddersyes til den enkelte brugers behov – vælg hvad der skal vises på dit dashboard og skab genveje til dine fortrukne features.

Tag et billede af kvitteringen eller sæt appen til at tracke din kørsel, tryk godkend og data bogføres automatisk i Unik Advosys, så minimalt tastearbejde er forbundet med posteringerne i kassekladden.

Se hvor nemt det er i videoen.

Unik bolig

Vil du høre mere..

..om hvordan vi kan digitalisere dine arbejdsgange

Så kontakt Kristian og få et uforpligtende tilbud og demomøde.

Kontakt

Kristian Sundbøl