Det siger kunderne

Vi har spurgt Frie

”Det er et let og effektivt sagsstyringssystem, også selvom vi ikke er et traditionelt advokatkontor. Og desuden er det integreret godt med andre systemer. Vi har godt 20.000 medlemmer, der er flyttet ind via et andet system og det fungerer upåklageligt”.
web-1160-890
tom-ann-daniel-695×640

Et let og effektivt sagsstyringssystem

Frie er en medlemsorganisation, der henvender sig til alle lønmodtagere og selvstændige. Fries juridiske afdeling bruger Unik Advosys til deres individuelle sagsbehandling og dokumenthåndtering. Samarbejdet har effektiviseret hverdagen i Fries juridiske afdeling, hvor særligt integrationen mellem deres medlemssystem og Unik Advosys er afgørende.

Ole Østergaard, Juridisk Chef, advokat ved Frie fortæller: ”Da vi valgte Unik Advosys, var det afgørende bl.a. muligheden for at arbejde sammen med vores medlemsdatabase som konstant opdateres med indmeldelser og udmeldelser. Vi har i vores valg af Unik Advosys, som vores sagsbehandlings- og journaliseringsværktøj, også særligt lagt vægt på integrationen med andre systemer som Office-pakken og CVR-registeret. Desuden har vi vægtet persondatasikkerhed og muligheden for enkel kommunikation med vores medlemmer højt”.

”Hverdagen med Unik Advosys letter ganske enkelt sagsbehandlingen. Vi kører alt via løsningen. Der hvor vi før havde to eller tre arbejdsgange, har vi nu én arbejdsgang. Det er ganske enkelt lettere og mere effektivt”.

Ole Østergaard, Juridisk Chef, advokat ved Frie

Unik Advosys samler alt ét sted og giver bedre overblik

Med Unik Advosys slipper du for at håndtere dine sager i en kombination af Office-pakken, Outlooks mappestruktur, et fildrev og forskellige it-systemer. Du får en samlet løsning, der sikrer dig overblikket hver dag.

”Vi har det hele samlet et sted, både korrespondance, dokumenter osv. Det giver os bedre overblik i hverdagen og det er et kvantespring for os i forhold til det system vi havde før, som ikke var designet til en juridisk afdeling, der laver individuel sagsbehandling” fortæller Ole Østergaard og fortsætter: ”Der er heller ingen tvivl om, at der er klare fordele ved integration til Outlook, Excel, Cpr-registret osv.”

aks-leg-1160×890
pexels-buro-millennial-1438072-1160-890-2

Frie er kommet godt fra start i Unik Advosys

Vi hjælper nye kunder godt i gang med Unik Advosys. Vores stærke hold af konsulenter og supportere hjælper gennem hele forløbet. I implementeringsfasen får kunden tilknyttet egne konsulenter og supportere, som lærer dem og deres arbejdsgange at kende.

“Implementeringen var upåklagelig. Vi fik tilknyttet en fast konsulent Anne, der hjalp os med at blive godt klædt på til at arbejde med Unik Advosys bl.a. gennem kurser”.

“Det var helt som det skulle være. Der var god backup – når vi havde spørgsmål, fik vi svar og de småting der opstod, blev rettet til og paradigmaer blev justeret og tingene gled bedre end jeg havde troet. Det gik rigtig godt” fortæller Ole Østergaard.

Tæt og stabilt samarbejde

”Unik Advosys er stabil i driften og det daglige. Det er rart at have en løsning, der er gennemprøvet, det er ikke et nyt produkt, men det bliver hele tiden udviklet. F.eks. har vi nu CVR-integration, så vi kan tjekke op mod CVR-registeret. Det er en lille ting, men det viser, at Unik ikke halter bagefter kundernes behov”

”Vi har brug for et sagsstyringssystem til individuel sagsbehandling og Unik Advosys lever fuldt ud op til vores forventninger og stabiliteten er god” afslutter Ole Østergaard.

1160×890-computer hands