Software til ejendomsadministration
Mere end 700.000 lejemål håndteres i vores løsning til ejendomsadministration
Gør som +450 andre virksomheder
Komplet ejendomsadministration hele vejen rundt
Almene boliger
Få en komplet løsning med mange automatiseringer, der sparer dig tid på hidtil manuelle processer. Se, hvad vi kan gøre for dig, der administrerer almene boliger.
Administration af foreninger
Med Unik som samarbejdspartner får du en professionel håndtering af din andels- eller ejerforening, der er målrettet dit behov.
Boligudlejning
Udlejer du boliger? Vi har sørget for at gøre boligadministration let og enkelt, så du kan bruge tid på andre opgaver i din hverdag.
Erhvervslejemål
Uanset om du udlejer butikslokaler, parkeringspladser, kontorlokaler eller noget helt andet, kan Unik Bolig gøre din hverdag nemmere.
Nem og effektiv ejendomsadministration
Med Uniks software til ejendomsadministration får du en komplet løsning til ejendomsbranchen, designet til at optimere din forretning. Med mere end 37 års erfaring garanterer vi en dyb indsigt i branchens udfordringer og behov.
Vores alt-i-én software:
- automatiserer administration
- sikrer nem kommunikation mellem alle parter
- forbedrer og effektiviserer din hverdag
- sikrer lovgivningsmæssig overholdelse
- beskytter dine data med høje sikkerhedsstandarder
Få en skalerbar løsning, der understøtter din forretnings vækst og udvikling, så du kan fokusere på at skabe værdi for dine kunder.
0
700
k0
450
0
240
Et godkendt bogføringssystem til ejendomsadministration
Vores godkendte bogføringssystem hedder Unik Bolig CE/HabiCen.
Registreringsnr. fob926280
Meget mere end kun software til ejendomsadministration
Komplet løsning
Vores software er en alt-i-én løsning, der dækker alle aspekter af ejendomsadministration. Det gør det nemt for dig at håndtere alt fra lejekontrakter til drift- og vedligeholdelsesopgaver, kommunikation med dine beboere samtidig med at vi automatiserer dine arbejdsgange med integrationer alt sammen fra et brugervenligt interface. Vi tilbyder også en lang række tilkøbsmuligheder på partnerintegrationer.
Vælg mellem 2 pakkeløsninger
Vi tilbyder 2 fleksible pakkeløsninger, der kan tilpasses yderligere, så de passer præcist til din organisations unikke behov.
Fokus på automatisering
Vores software automatiserer tidskrævende processer og reducerer den tid, du bruger på ejendomsadministration. Det frigiver værdifulde ressourcer, så du kan fokusere på vækst og udvikling af din forretning.
Sikker og pålidelig it-drift
Sikkerhed er en topprioritet for os. Vores software bygger på robuste sikkerhedsprotokoller, der beskytter dine data og er opdateret med de seneste lovgivningsmæssige krav. Vi sørger desuden for driften af din it-løsning, så du kan fokusere på din forretning.
En dedikeret support
Som kunde hos os får du ikke kun en softwareløsning; du får en partner. Vi tilbyder blandt andet support og vejledning via vores Kundeportal.
Få hjælp af vores konsulenter
Du har altid mulighed for at booke vores konsulenter, der kan hjælpe med at strømline dine processer og gøre din dag mere effektiv.
DataLab
Vi optimerer dine arbejdsgange
Når du indgår en aftale med Unik følger der en række applikationer og integrationer med fra vores DataLab-afdeling.
Unik Cloud
Vi sørger for din drift
Vi sørger for driften af din it-løsning i Unik Cloud, så du kan fokusere på din forretning.
Partnere
Få et samlet overblik over vores partnere
Gør dit system endnu mere digitalt og effektivt med de rette samarbejdspartnere.
Kontakt os
Har du spørgsmål?
Kontakt os, hvis du har spørgsmål til ejendomsadministration i Unik eller gerne vil have en demo.
Udgivet: 20. december 2024