Vi taler om de primære og nødvendige arbejdsgange i Unik Advosys finans.

Finansbogholderi

Kontakt Mai-Britt Willberg tlf.: 76 42 11 44 for mere information.

Vi snakker om de primære og nødvendige arbejdsgange i Unik Advosys finans.

Kurset er relevant for nye advokatbogholdere og medarbejdere der er afløsere for bogholderen ved sygdom/ferie, men også erfarne bogholdere, der har brug for genopfriskning.

Vi gennemgår bl.a. afrapporteringer, budget, betalingsmoduler og ikke mindst erfaringsudveksling.

 

På kurset gennemgår vi:
  • Kontoplanens opbygning i Unik Advosys.
  • Daglig bogføring – og tips her til.
  • Daglig tilsvarsregulering.
  • Håndtering af klientkontomidler.
  • Afstemning af bankkonti m.v.
  • Månedsafslutning.
  • Automatiske funktioner til kassekladden.
  • Posteringskoder.
  • Elektroniske betalinger, FI-indbetalinger m.v.
  • E-bilag
  • Drill-to-basic.
  • Budgetmodulet (introduktion).
  • Debitormodulet (introduktion).
  • Elektronisk fakturering – OIOUBL (introduktion).
  • Udskrifter (og yderligere muligheder i forhold til Excel m.v.).
  • Orientering om sagsregnskab / bogføring i flere firmaer i Unik Advosys.
  • Erfaringsudveksling

 

I tilfælde af afbud gælder Uniks almindelige forretningsbetingelser. Ved afbud mellem 30 og 8 dage inden kursets afholdelse er gebyret 50% af kursusprisen, senere end 8 dage før kursets aftalte afholdelse betales det fulde kursusgebyr. Navneændring foretages uden gebyr.
Når du har tilmeldt dig via formularen, modtager du efterfølgende en bekræftelsesmail, tjek evt. dit spamfilter. Kontakt MWI@unik.dk, hvis du ikke har modtaget indenfor 15 minutter.