uHabi til almene boliger
Afdelingens information og selvbetjening samlet i uHabi
Om uHabi til almene boliger
En fuldintegreret webportal til Unik Bolig
uHabi til almene boliger er Uniks beboerunivers fuldintegreret med Unik Bolig. Lejer og afdelingsbestyrelsen har adgang til information og selvbetjening døgnet rundt. uHabi hjælper med at forbedre serviceniveauet ved at fremme vidensdeling og gøre selvbetjening muligt.
- uHabi er fuldt integreret med Unik Bolig i realtid
- Lejere får mulighed for selvbetjening 24/7
- Bestyrelsens effektive og nemme værktøj til deres arbejde
- Alt relevant information om afdelingen og lejemålet samlet ét sted for lejer og bestyrelse.
uHabi til almene boliger
Forbedre serviceniveauet med selvbetjening
Der er flere selvbetjeningsmuligheder for beboere i uHabi, så Unik Bolig automatisk opdateres uden administrationen behøver at indtaste oplysninger, fx i forbindelse med opsigelser og beboerhenvendelser, hvis I har iOpgave som en del af jeres løsning.
Det kan også give bestyrelsen et bedre overblik over afdelingens økonomi. Ligesom afdelingsbestyrelsen kan oprette eget fildrev, hvor deres dokumenter er sikkert opbevaret og delt blandt bestyrelsen.
uHabi er fuldt integreret med Uniks løsninger
uHabi forbinder beboere og bestyrelser med iOpgave og iSyn
Med iOpgave bliver det nemmere at modtage og behandle beboerhenvendelser. Beboere kan via selvbetjening på uHabi oprette henvendelser, der automatisk oprettes som opgaver i iOpgave efterfølgende. Beboere kan også følge status på deres opgaver.
På samme måde er uHabi fuldt integreret med iSyn, så beboere via selvbetjening kan se ind- og fraflytningsrapporter samt se og udfylde tilføjelser på fejl- og mangellisten ved indflytning.
Lær produkterne bedre at kende.
Kontakt os
Vil du høre mere om dine muligheder?
Kontakt os i dag og få et indblik i, hvordan I kan få gavn af uHabi i hverdagen.