cover image

Studentermedhjælper til salgsafdeling

Er du studerende og har du interesse for salg, kundekontakt og forretningsudvikling? Har du lyst til at få praktisk erfaring med alle aspekter af salgsarbejdet i en dynamisk virksomhed? Så er det dig vi søger som vores nye studentermedhjælper i salgsafdelingen.

Om stillingen
Som studentermedhjælper bliver du en del af vores salgsteam, der i dag består af fire engagerede medarbejdere. Du kommer til at støtte teamet i det daglige arbejde og vil få indblik i en bred vifte af salgsopgaver – herunder:

  • Ordrehåndtering og opfølgning
  • Booking af kundebesøg
  • Håndtering af kundehenvendelser
  • Deltagelse i salgsopfølgning og -analyser
  • Deltagelse i kundemøder, events og forhandlinger

Udover ovenstående faste opgaver, vil du også have mulighed for at byde ind med inputs, ideer og projekter. Således får du en fantastisk mulighed for også at forme rollen ud fra dine kvaliteter og viden. Forretningsudvikling favner som fagområde stort og bredt, og derfor vil der være rig mulighed for at drive eller være en del af projekter på tværs af afdelinger.

Du får tilknyttet en fast mentor, som står for din introduktion og løbende sparring og vejledning og du får de bedste forudsætninger for at udvikle dine kompetencer og få en solid forståelse for salgsarbejdet i praksis.

Om dig
Vi forestiller os, at du:

  • Er i gang med en videregående uddannelse – fx inden for salg, marketing, kommunikation, business eller lignende
  • Taler og skriver godt dansk og engelsk
  • Er udadvendt og ikke bange for at tage telefonen og kontakte kunder
  • Trives med en bred kontaktflade – både internt og eksternt
  • Har erfaring med Microsoft Office-pakken (Word, Excel, Outlook m.fl.)
  • Er nysgerrig, lærevillig og har lyst til at blive en del af et team, hvor samarbejde vægtes højt

Praktisk information

  • Arbejdstid: ca. 20 timer om ugen – med stor fleksibilitet i forhold til dit studie
  • Mulighed for lejlighedsvist hjemmearbejde
  • Opstart: Hurtigst muligt
  • Arbejdssted: Vejle
  • Løn: Efter gældende studentertakst

Sådan søger du
Send din ansøgning og dit CV hurtigst muligt – vi indkalder løbende til samtaler og ansætter, når vi har fundet den rette kandidat. Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Lis Muusmann på lmuu@unik.dk eller tlf. +45 27 27 11 74. Vi glæder os til at høre fra dig!

Om Unik System Design
Med næsten 40 års erfaring har Unik positioneret sig med markedets mest anvendte softwareløsninger inden for ejendomsadministration. Vi beskæftiger ca. 200 medarbejdere og konsulenter lokaliseret i Aalborg, København, Warszawa og på vores hovedkontor i Vejle, og vi servicerer mere end 450 kunder. Fra store, private ejendomsadministratorer til almene boligforeninger. Great Place to Work har kåret Unik som en af Danmarks bedste arbejdspladser og IT-arbejdspladser siden 2015. Det er fordi vores medarbejdere har et unikt fællesskab med gode kolleger og en tillidsfuld ledelse.

Historik
Unik blev etableret i Vejle i 1985 af Jens Find, der i dag sidder som administrerende direktør. Med Unik Bolig til ejendomsadministratoren og Unik Advosys til advokatbranchen fik Unik etableret sig som en ledende softwareleverandør på det danske marked. I overgangen til at blive en SaaS-leverandør – også kendt som Software-as-a-service-udbydere – indgik Unik i 2023 et strategisk samarbejde med Main Capital Partners. I den forbindelse er det blevet besluttet at opdele Unik i to selvstændige virksomheder med hver sit branchefokus: JustiSolutions, der arbejder med it-løsninger til advokatbranchen og Unik der har fuld fokus på ejendomsadministration.

Læs mere om Unik som virksomhed her.

Søg stillingen
Stilling
Studentermedhjælper til salgsafdeling
Lis Muusmann
Lis Muusmann
Head of Sales
Tlf.: +4527271174