Solutions that work for you

Nem og komplet administration til almene boligorganisationer

Med Unik som samarbejdspartner får I en professionel håndtering af jeres boligorganisation, der er målrettet jeres behov.
1160×890-cover
695×640-mads-lene

Boligadministration med Unik Bolig

Med Unik Bolig får I et system med mange automatiseringer, der sparer jer tid på hidtil manuelle processer. Vi har sørget for at gøre boligadministration let og enkelt, så I kan bruge tid på andre opgaver i jeres hverdag.

Uanset om du er en selvstændig boligorganisation eller et administrationsselskab har Unik Bolig den rigtige løsning, der passer godt til dig.

Derfor skal du vælge Unik Bolig til administration af almene boligorganisationer:

  • Vi hjælper dig nemt i gang
  • Du får adgang til standardiserede webportaler, der er tilpasset dine målgrupper og medarbejdere
  • Vi flytter dine eksisterende data og sikrer, at du får det optimale ud af løsningen i hverdagen

Få priseksempel

Hvad får jeg med Unik Bolig?

Unik Bolig indeholder administrations- og finansmoduler, der med branchetilpassede processer, understøtter arbejdsgangen i udlejningen og driften af boliger. Det drejer sig eksempelvis om guider og automatik til:

  • Ind- og fraflytning
  • Almen venteliste inkl. fleksible regler
  • Digital underskrift af lejekontrakt og andre dokumenter
  • Varslinger
  • Opkrævninger og udbetalinger
  • Forbrugsregnskaber
  • Elektroniske indbetalinger og rykkere
  • Indlæsning fra Betalingsservice plus
  • Håndtering af godkendelsesprocesser
  • Journalisering og afsendelse via Outlook
  • Drift & Vedligeholdelse
  • LBF-indberetning og Granskning
  • Rekvisitioner
  • Og meget mere

Desuden får du finans-, kreditor- og debitorfunktioner, der er specielt tilpasset de krav, der stilles til håndtering af mange regnskaber på én gang.

1160×890-Osmana-2
1000×850-MKS

Kontakt os

Vil du høre mere om dine muligheder?

Kontakt Marianne i dag og få et indblik i, hvordan Unik Bolig kan se ud hos jer.