Kundecase

Bering & Bering Administration

"Jeg vil ikke lade mig begrænse. Jeg vil være en professionel partner for mine kunder. Derfor har jeg valgt Unik."
Kundecase – Bering & Bering Administration_uden baggrund
Ulla Vitus Bering_redigeret2

Professionel, tidsbesparende og uden begrænsninger

For nogle kan det måske virke omsonst, at Bering & Bering Administration har valgt Uniks løsning til digital ejendomsadministration. Oveni købet den altomfavnende Pro-pakke.

Stifter Ulla Vitus Bering er nemlig en énmandshær, når hun administrerer både ejerforening, privat boligudlejning og erhvervslejemål.

Det gør det dog ikke mindre vigtigt for hende at kunne betjene sine kunder professionelt. Og det er garanteret med Unik, påpeger hun:

- Jeg vil ikke lade mig begrænse. Jeg vil være en professionel partner for mine kunder. Derfor valgte jeg Unik, siger Ulla Vitus Bering og tilføjer:

- Med Unik sparer jeg tid, og det er vigtigt for mig, for mine kunder betaler min tid.

Pro-pakke & tilkøb

En investering, der forpligtiger

Ulla Vitus Bering har været bruger af Unik Bolig siden midten af 00'erne. Derfor lå det lidt til højrebenet at vælge Unik, da hun startede sin egen administration tilbage i 2015.

Da pakkeløsninger med tilkøbsmuligheder så kom på markedet i 2024, ændrede betingelserne sig, og hun fik adgang til meget mere funktionalitet med en Pro-pakke. Det øger hendes mulighed for at spare tid, og samtidig forpligter det, påpeger hun:

- Jeg har besluttet mig for, at jeg er all-in. Jeg vil kunne det hele, og jeg har lovet mig selv, at jeg skal udvikle mig og vokse med opgaven, fortæller Ulla Vitus Bering, der også har benyttet sig af de tilkøbsmuligheder, der er, når det har givet mening for hende.

Support & konsulentassistance

Fleksibilitet følger pakken

For Bering & Bering Administration er det en langtidsinvestering at betale for en Pro-pakke.

Ulla Vitus Bering har fået adgang til flere moduler, som hun længe har savnet, men hun tager ikke dem alle i brug på én gang. Hun tager det i et tempo, der passer hende. Ved at benytte selvhjælpsmaterialet på Unik Kundeportalen forbereder hun sig bedst muligt, inden hun får konsulentbesøg til at aktivere et modul. Så får hun det mest optimale ud af assistancen.

- Jeg styrer det selv. Vi tager det i den rækkefølge og den mængde, som jeg kan kapere, så jeg er sikker på, at jeg får det brugt i hverdagen. Og så tager jeg det næste step, fortæller Ulla Vitus Bering.

3 styrker ved Uniks løsning

Ulla Vitus Bering sparer tid med Uniks løsning - og det skyldes især integrationen mellem administration og finans, automatiseringen af arbejdsgang ved hjælp af guider og det hurtige overblik på den enkelte lejer.