Hvad er OpkrævningsTjek
OpkrævningsTjek er grundlæggende lavet for at sikre, at det kommende opkrævningstræk er korrekt og fejlfrit. Dette gøres ved at sammenligne månedens opkrævningslinjer med sidste måneds, tillagt de ændringer, der er sket efterfølgende. Med dette produceres der automatisk dokumentation for den udførte kontrol, således at man f.eks. over for revisionen kan dokumentere, hvad der er afstemt, og hvem der har udført det.
Ændringer og differencer præsenteres på simpel vis, som gør det nemt at få synliggjort om der er fejl, eller om opkrævningerne er korrekte. Løsningen kan håndtere, at der både er månedsopkrævninger og kvartalsopkrævninger.
Vind tiden tilbage
Hvorfor OpkrævningsTjek
Med OpkrævningsTjek kan der spares en masse tid – der bruges mindre papir og dokumentationen arkiveres digitalt. Jo større en portefølje og jo mere kompleks en sammensætning, desto større et behov for OpkrævningsTjek.
Efterhånden som antallet af lejemål vokser, bliver det også mere uoverskueligt at danne sig et overblik over, om opkrævningerne er korrekte.
Med OpkrævningsTjek vinder du således tiden tilbage, samtidigt med at sandsynligheden for at forkerte opkrævninger ryger igennem reduceres.
Kontakt Dataspecialisterne for at høre mere.