OpkrævningsTjek

Altid korrekt opkrævning

Hvad er OpkrævningsTjek

OpkrævningsTjek er grundlæggende lavet for at sikre, at det kommende opkrævningstræk er korrekt og fejlfrit. Dette gøres ved at sammenligne månedens opkrævningslinjer med sidste måneds, tillagt de ændringer, der er sket efterfølgende. Med dette produceres der automatisk dokumentation for den udførte kontrol, således at man f.eks. over for revisionen kan dokumentere, hvad der er afstemt, og hvem der har udført det.

Ændringer og differencer præsenteres på simpel vis, som gør det nemt at få synliggjort om der er fejl, eller om opkrævningerne er korrekte. Løsningen kan håndtere, at der både er månedsopkrævninger og kvartalsopkrævninger.

Kan du bruge OpkrævningsTjek?

Vi hører om administrationer, hvor man udskriver et væld af lister som dokumentation for, hvad der skal opkræves og hvorfor der er ændringer.

Med OpkrævningsTjek kan der spares en masse tid – der bruges mindre papir og dokumentationen arkiveres digitalt. Jo større en portefølje og jo mere kompleks en sammensætning, desto større et behov for OpkrævningsTjek. Efterhånden som antallet af lejemål vokser, bliver det også mere uoverskueligt at danne sig et overblik over, om opkrævningerne er korrekte.

Efterhånden som porteføljen bliver uoverskuelig, stiger tidsforbruget til kontrol betydeligt. Med OpkrævningsTjek vinder du således tiden tilbage, samtidigt med at sandsynligheden for at forkerte opkrævninger ryger igennem reduceres.

Hvordan virker det?

OpkrævningsTjek består af en række tabeller og rapporter. Der leveres standard et sæt rapporter, som de fleste kan anvende. Standardrapporterne kan efterfølgende tilpasses efter behov.

Det er muligt at se informationer på alle Jeres selskaber på én gang, og dertil tilvælge om indstillinger, der er relevante for den pågældende søgning, såsom at vælge data der går “3 måneder bagud”, samt “med forfald”, osv.

Dataen bliver vist i en nem listevisning, som giver et hurtigt overblik. Stemmer det hele, vil det blive vist med en grøn farve, og er der afvigelser, som du som bruger, skal tage stilling til, bliver disse vist med en rød markering. Det er muligt yderligere at analysere disse afvigelser ved at højre-klikke og vælge “detaljer”.

Det er også en mulighed at undersøge lejeren ydeligere, da disse også gøres tydelige i oversigten. Her kan igen højre-klikkes, hvor det er muligt at gå til Unik Bolig, og se detaljer på den pågældende lejer.

Derudover kan bruger få et overblik over hvem der har godkendt og hvornår.

Tekniske forudsætninger

Der fremsendes en installationsfil, der skal installeres til de brugere, som skal anvende løsningen (lokalt, i hosting eller på citrix).

Installationen skal kunne få adgang til Unik Bolig databasen og det kræver, at Unik Bolig allerede er installeret på maskinen.

Løsningen er som udgangspunkt uafhængig af Unik Bolig versioner.

De tekniske forudsætninger for at afvikle OpkrævningsTjek er de samme, der behøves for at Unik Bolig kan afvikles.

Unik advosys

Vind tiden tilbage

Med OpkrævningsTjek kan der spares en masse tid – der bruges mindre papir og dokumentationen arkiveres digitalt. Jo større en portefølje og jo mere kompleks en sammensætning, desto større et behov for OpkrævningsTjek.
Efterhånden som antallet af lejemål vokser, bliver det også mere uoverskueligt at danne sig et overblik over, om opkrævningerne er korrekte.

Med OpkrævningsTjek vinder du således tiden tilbage, samtidigt med at sandsynligheden for at forkerte opkrævninger ryger igennem reduceres.

Kontakt Dataspecialisterne for at høre mere.

Kontakt os hvis du vil vide mere

Unik bolig

Hør mere…

Kontakt direkte eller bliv ringet op

Kontakt Louise direkte eller lad hende kontakte dig for at høre mere om Dataspecialisternes produkter.

Kontakt

Louise Scheer

”OpkrævningsTjek sikrer at vores opkrævninger er korrekte og at vi får det hele med – på en nem og hurtig måde.”

Tine Rødkjær, FA09

”Bankafstemning er det bedste nye produkt Unik er kommet med i mange år. Det bliver rigtig godt!”

John Lund, Domhusgaarden

”Med Smart LookUp sparer vi tid. Vores søgning efter kontakter er meget nemmere nu. Når kunderne ringer ved vi på forhånd, om det er én vi kender.”

Projektleder, Heimstaden

”Bankafstemning er et fantastisk produkt.”

Karen Boeskov Bock, Administrationschef, Ejendomsselskabet Olav de Linde P/S