Kom igang på kundeportalen

Mange af vores kunder bruger allerede vores Kundeportal i dag, og er meget tilfredse. De kan se superbrugere, virksomhedsinformationer, tilkøbte moduler og igangværende sager hos konsulenter og support – samt få ekstra hjælp af supporten.

Når du logger ind på kundeportalen, vil du blive mødt af et overblik over en del af de informationer, vi har registreret på dig og din virksomhed f.eks. vis du har flere superbrugere vil du se en oversigt med dem her på siden, og du kan se hvilke moduler du har tilkøbt i dag.

Under fanen Serviceydelser kan du se alt angående dine konsulent- og supportsager. Du kan se afsluttede sager, nuværende, kommende og du kan se det for alle superbrugere i din virksomhed og ikke kun dine egne. Du kan også forespørge direkte på en konsulent i stedet for at skulle ringe til os, og du kan også oprette en ny sag hos supporten.

Ekstra hjælp af supporten

Når du opretter en supportsag via kundeportalen, så får du samtidig en ekstra service af supporten. De bruger nemlig en del af deres tid på at skrive vigtige vidensartikler om de henvendelser de får fra jer eller tips fra udviklerne, således I hurtigere kan få hjælp, hvis I oplever et allerede identificeret problem eller forbedring. Og det betyder at når du starter med at skrive om din henvendelse, så vil en intelligente søgemaskine søge i vidensartiklerne efter svar der kan hjælpe dig.

Hvordan kommer du igang?

Hvis du ikke allerede har et login, kan du hurtigt og nemt få det og komme igang. Du skal blot være registreret som superbruger hos os, og dernæst bestille login ved at  skrive til os her.