Solutions that work for you
iBygning effektiviserer din hverdag
iBygning
Hvordan fungerer det?
Med iBygning er det muligt hurtigt at danne sig et overblik over bygningsdele tilknyttet en afdeling, men samtidig også tilføje nye.
Du kan oprette aktiviteter i afdelinger, som for eksempel udskiftning af inventar samt tilknytte priser på aktiviteter, der automatisk genererer et 10 års budget.
For de deltagende i markvandringen, er det muligt at tilføje en ekstern deltager, hvis eksempelvis en rådgiver deltager i vandringen. Efter en endt vandring afsluttes der automatisk med to rapporter. Selve rapporten over vandringen samt budgetrapport med dertilhørende appendix.
Drift og opgavestyring
iBygning er en del af PRO-pakken
- Registrering af bygningsdele
- Muligt at oprette aktiviteter
- Nemt og overskueligt at anvende
- Relevante konti medfølger
Unik Bolig
Vi hjælper dig godt i gang
Uanset om det er første gang, du skal stifte bekendtskab med en softwareløsning til boligadministration eller du ønsker at skifte fra et andet system til Unik Bolig, så hjælper vi dig!
Med Unik Bolig som samarbejdspartner, får du en solid partner i ryggen:
- +35 års erfaring
- +230 medarbejdere i Danmark
- Markedsledende softwareleverandør
- Unikt branchekendskab
- Nem igangsættelse med tilknyttet konsulent
- Support- og konsulentafdelinger klar til at hjælpe dig
- Vi opfylder altid de krav, der er til lovgivningen
Support og kundeportalen
Du får svar på dine spørgsmål hos vores dygtige supportere. Vi vil gerne høre fra dig.
Kurser og konsulenter
Book et kursus eller snak med én af vores konsulenter. Vi hjælper dig, når behovet er der.
Vi drifter dig
Vi sørger for driften af din it-løsning, så du kan fokusere på din forretning.
Kontakt os
Vil du høre mere om dine muligheder?
Kontakt os i dag og få et indblik i, hvordan iBygning kan se ud hos jer.