Solutions that work for you

iOpgave - et smart og gennemtænkt opgavesystem

Et sammenhængende system for både administrative medarbejdere, ejendomsfunktionærer og beboere.
7
1160×890-mads

iOpgave

Hvordan fungerer det?

iOpgave giver den administrative medarbejder et unikt overblik, når lejeren ringer ind med en opgave der skal løses.

Med iOpgave kan man hurtigt danne sig et overblik over, hvilke opgaver, der tidligere har været på lejemålet, samt hvilke medarbejdere, der har mulighed for at løse opgaven.

Ejendomsinspektøren har med vores iOpgave-app sin arbejdsdag i lommen. Inspektøren kan melde når opgaven påbegyndes, og hvornår den er udført. Dermed indsamles der løbende historik på, hvor lang tid de enkelte opgaver tager, som den administrative medarbejder kan bruge til fremadrettet at planlægge, hvor lang tid det vil tage at løse en tilsvarende opgave.

695×640-team-1

Drift og opgavestyring

iOpgave følger med i din Unik-løsning

Få en række fordele med iOpgave:

  • Giver dig en historik over hvilke opgaver, der tidligere er udført på lejemålet
  • Kan tildele opgaver til medarbejderne ud fra deres kompetencer, og hvem der har tid til opgaven
  • Giver medarbejderne overblik over hvilke opgaver, der ligger i pipelinen
  • Giver et overblik og status på opgaverne
  • Kan estimere tidsforbrug på opgaverne

Unik Bolig

Vi hjælper dig godt i gang

Uanset om det er første gang, du skal stifte bekendtskab med en softwareløsning til boligadministration eller du ønsker at skifte fra et andet system til Unik Bolig, så hjælper vi dig!

Med Unik Bolig som samarbejdspartner, får du en solid partner i ryggen:

  • +35 års erfaring
  • +230 medarbejdere i Danmark
  • Markedsledende softwareleverandør
  • Unikt branchekendskab
  • Nem igangsættelse med tilknyttet konsulent
  • Support- og konsulentafdelinger klar til at hjælpe dig
  • Vi opfylder altid de krav, der er til lovgivningen
12
1000×850-kontakt

Kontakt os

Vil du høre mere om dine muligheder?

Kontakt os i dag og få et indblik i, hvordan iOpgave kan se ud hos jer.