Det siger kunderne

Hosting hos vores kunde: Voldgiftsinstituttet

Der var ingen tvivl, da Voldgiftsinstituttet skulle vælge ny teknisk leverandør – de valgte Unik Hosting.
1160×890-tom-5
billede-kvinde-695×640

Tidsbesparende og brugervenlig løsning, der understøtter forretningen

Hvad gør du, når du oplever, at blive en ud af en million, og ingen ved hvad du taler om, når du ringer til din hosting udbyder, som du har haft gennem en del år.

Vi overvejede længe, om vi skulle skifte hostingudbyder, idet vores udlejer var en del af den samme platform, hvor vi også havde mulighed for at få ekstern IT-hjælp. Efter en del overvejelser, herunder om pris, service og IT-folk, der var dedikeret til de programmer, som vi anvender, samt muligheden for at få vores data implementeret hos en ny udbyder gjorde, at vi valgte UNIK-hosting.

Hvordan gik det så med skiftet til Unik? Det var nok en af de bedste IT-oplevelser, som jeg har haft. Jeg havde forestillet mig, at der kunne opstå en del problemer i forhold til flytning af gamle data, flere ugers tilpasning og hvad du som IT-kontaktperson ellers kan forestille dig af mærkelige udfordringer.

Men vi fik tildelt en medarbejder fra UNIK, der hjalp os med det praktiske, herunder udfyldelse af tidsplaner og skemaer over hvilke oplysninger, der skulle bruges i forbindelse med flytningen. Så det hele gik efter tidsplanen, og vi oplevede, at de småting der var, blev rettet med det samme. Planlægning og udførelse gjorde hele forskellen for os, så det var ret nemt!

Blev det så ved med at være ret nemt, og blev vi ved med at være ”kendte” kunder hos UNIK-hosting? Ja, det synes vi. Og vi havde rigtig stor glæde af skiftet, da vi ca. 8 måneder senere skiftede firma-adresse. Udover at vores firma skulle flytte, og hvad der deraf følger, så var det også vigtigt for os, at IT-delen virkede fra dag 1 på den nye adresse.

Igen var UNIK-hosting på pletten med gode forslag til, hvorledes vi kunne blive ved med at arbejde, selvom kontoret blev pakket ned. UNIK, dvs. vores kundekonsulent og de relevante afdelinger hos UNIK, hjalp os på forskellige måder, herunder planlægning og bistand til Internet-udbydere, som de kunne stå inde for. Så igen, det var ret nemt.

Nu er det så blevet hverdag igen i forhold til IT og hosting. Vi oplever fortsat, at det er nemt at komme igennem på telefon og mail, hvis der opstår problemer. UNIK-hosting ved også, at vi faktisk er deres kunde, og hvilke programmer vi har, og kan hjælpe med det samme. Og hvis det ikke er muligt, så kommer der en tidshorisont, som holder. Jeg kan varmt anbefale at bruge UNIK-hosting og vil gerne takke alle involverede hos UNIK for det gode forløb.

Anette Egebjerg, Voldgiftsinstituttet

1160×890-computer hands