Solutions that work for you
Komplet boligadministration til almene boligorganisationer
Gør som +450 andre virksomheder





Boligadministration skabt til dine behov
Basér din boligadministration på Unik Bolig og transformér jeres daglige opgaver med automatisering og effektivitet. Vores system er designet til at spare tid og forenkle processer for boligadministratorer.
Få en række administrations- og finansmoduler, der med branchetilpassede processer, understøtter arbejdsgangen i udlejningen og driften af boliger:
- Ind- og fraflytning
- Almen venteliste og regler
- Digital underskrift for lejekontrakter
- Varslinger, opkrævninger og udbetalinger
- Forbrugsregnskaber, elektroniske indbetalinger og rykkere
- Betalingsservice, godkendelsesprocesser, og journalisering via Outlook
- Finansfunktioner specielt designet til håndtering af flere regnskaber, inklusiv kreditor- og debitorfunktioner
- Drift, vedligeholdelse, LBF-indberetning, rekvisitioner
- Og meget mere.
Vælg mellem 2 pakkeløsninger
Softwareløsning til den mindre administration
Unik Bolig CORE
Med CORE-pakken får du:
- Grundlæggende funktioner til ejendomsadministration
- Fakturering, bogføring og rapportering
- Support gennem Kundeportalen er inkluderet i prisen
- Kan udvides med specialfunktioner
Vi anbefaler, at du har min. 100 lejemål.
Softwareløsning til den avancerede administration
Unik Bolig PRO
Med PRO-pakken får du:
- Alt fra CORE-pakken til ejendomsadministration
- Mange værktøjer til mere specialiseret administration
- Support via mail, telefon og Kundeportalen
- Tildeling af account manager inkluderet i prisen
- Kan udvides med specialfunktioner
Få selvbetjeningsløsninger til...
Ansøgere
En selvbetjeningsløsning til ansøgere af jeres boliger. Med vores ansøgerweb-løsning kan ansøgere selv opnotere sig på selskabets venteliste, følge med i status på ventelisten, få svar på ansøgning og meget mere.
Selskabsbestyrelser
En løsning, der er målrettet selskabsbestyrelser, der typisk findes i almene boligorganisationer. Løsningen er udviklet til at lette det daglige arbejde for selskabsbestyrelser og gøre relevante dokumenter tilgængelige for dem døgnet rundt.
Et godkendt bogføringssystem til ejendomsadministration
Vores godkendte bogføringssystem hedder Unik Bolig CE/HabiCen.
Registreringsnr. fob926280
Support og kundeportalen
Du får svar på dine spørgsmål hos vores dygtige supportere. Vi vil gerne høre fra dig.
Kurser og konsulenter
Book et kursus eller snak med én af vores konsulenter. Vi hjælper dig, når behovet er der.
Vi drifter dig
Vi sørger for driften af din it-løsning, så du kan fokusere på din forretning.
Ejendomsadministration, der passer til din hverdag
Administration af foreninger
Med Unik som samarbejdspartner får du en professionel håndtering af din andels- eller ejerforening, der er målrettet dit behov.
Boligudlejning
Udlejer du boliger? Vi har sørget for at gøre boligadministration let og enkelt, så du kan bruge tid på andre opgaver i din hverdag.
Erhvervslejemål
Uanset om du udlejer butikslokaler, parkeringspladser, kontorlokaler eller noget helt andet, kan Uniks løsning gøre din hverdag nemmere.
Kontakt os
Vil du høre mere om dine muligheder?
Kontakt os i dag og få et indblik i, hvordan boligadministration kan se ud hos jer.