Solutions that work for you
Nem og komplet administration af boligudlejning
Gør som +450 andre virksomheder





Komplet administration af boligudlejning
Basér din administration af boligudlejning på Unik Bolig og transformér jeres daglige opgaver med automatisering og effektivitet. Vores system er designet til at spare tid og forenkle processer for boligadministratorer.
Få en række administrations- og finansmoduler, der med branchetilpassede processer, understøtter arbejdsgangen i administrationen af boligudlejning:
- Ind- og fraflytning
- Digital underskrift af lejekontrakt og andre dokumenter
- Varslinger herunder pristalsregulering og OMK
- Opkrævninger og udbetalinger
- Forbrugsregnskaber
- Elektroniske indbetalinger og rykkere
- Indlæsning fra Betalingsservice plus
- Håndtering af godkendelsesprocesser
- Journalisering og afsendelse via Outlook
- Og meget mere
Vælg den pakke, der passer til din administration
Softwareløsning til den mindre administration
Unik Bolig CORE
Med CORE-pakken får du:
- Grundlæggende funktioner til ejendomsadministration
- Fakturering, bogføring og rapportering
- Support gennem Kundeportalen er inkluderet i prisen
- Kan udvides med specialfunktioner
Vi anbefaler, at du har min. 100 lejemål.
Softwareløsning til den avancerede administration
Unik Bolig PRO
Med PRO-pakken får du:
- Alt fra CORE-pakken til ejendomsadministration
- Mange værktøjer til mere specialiseret administration
- Support via mail, telefon og Kundeportalen
- Tildeling af account manager inkluderet i prisen
- Kan udvides med specialfunktioner
Unikke produkter, der følger med i begge pakker
uHabi
Webportal for beboere
uHabi er Uniks informations- og selvbetjeningsportal, der gør det nemt at servicere og informere beboere.
iSyn
Digitalt flyttesyn - nem flytning
Med iSyn kan du nemt klare ind- og fraflytningen hos en lejer. Data overføres automatisk mellem iSyn og Unik Bolig, og det sikrer, at du altid har al data samlet ét sted.
Et godkendt bogføringssystem til administration af boligudlejning
Vores godkendte bogføringssystem hedder Unik Bolig CE/HabiCen.
Registreringsnr. fob926280
Få selvbetjeningsløsning til...
Investeringskunder
Giv ejere af ejendoms porteføljer adgang til aktuelle og relevante informationer fra Unik Bolig. På den måde kan ejeren nemt følge med i de aktuelle og relevante data uden adgang til Unik Bolig løsningen.
Ejendomsadministration, der passer til din hverdag
Almene boliger
Få en komplet løsning med mange automatiseringer, der sparer dig tid på hidtil manuelle processer. Se, hvad vi kan gøre for dig, der administrerer almene boliger.
Administration af foreninger
Med Unik som samarbejdspartner får du en professionel håndtering af din andels- eller ejerforening, der er målrettet dit behov.
Erhvervslejemål
Uanset om du udlejer butikslokaler, parkeringspladser, kontorlokaler eller noget helt andet, kan Uniks løsning gøre din hverdag nemmere.
Gert Sørensen, administrator i 4B
Jan Herbo-Rasmussen, Herbo Administration
John Lund, Partner, Domhusgaarden Ejendomsadministration
Kontakt os
Vil du høre mere om dine muligheder?
Kontakt os i dag og få et indblik i, hvordan administration af boligudlejning kan se ud hos jer.
Selvbetjeningsløsninger til...
Investeringskunder
Giv ejere af ejendoms porteføljer adgang til aktuelle og relevante informationer fra Unik Bolig. På den måde kan ejeren nemt følge med i de aktuelle og relevante data uden adgang til Unik Bolig løsningen.
Driftspersonale
Giver driftspersonale adgang til opdaterede live data fra Unik Bolig, som er tilgængelige døgnet rundt. Driftsmedarbejdere har mulighed for at se oplysninger om den enkelte ejendom, få kontakt og se oplysninger om lejerne.
Ansøgere
En selvbetjeningsløsning til ansøgere af jeres boliger. Med vores ansøgerweb-løsning kan ansøgere selv opnotere sig på selskabets venteliste, følge med i status på ventelisten, få svar på ansøgning og meget mere.
Selskabsbestyrelser
En løsning, der er målrettet selskabsbestyrelser, der typisk findes i almene boligorganisationer. Løsningen er udviklet til at lette det daglige arbejde for selskabsbestyrelser og gøre relevante dokumenter tilgængelige for dem døgnet rundt.