Solutions that work for you
Nem og komplet administration til ejer- og andelsboligforeninger
Gør som +450 andre virksomheder





Komplet administration af foreninger skabt til dine behov
Basér din administration af foreninger på Unik Bolig og transformér jeres daglige opgaver med automatisering og effektivitet. Vores system er designet til at spare tid og forenkle processer for boligadministratorer.
Få en række administrations- og finansmoduler, der med branchetilpassede processer, understøtter arbejdsgangen i administrationen af ejer- og andelsboligforeninger:
- Andels- og ejerskifte
- Varslinger
- Opkrævninger
- Forbrugsregnskaber
- Elektroniske indbetalinger og rykkere
- Håndtering af administrationsbidrag
- Indlæsning fra Betalings Service
- Håndtering af godkendelsesprocesser
- Journalisering og afsendelse via Outlook
- Og meget mere
Vælg den pakke, der passer til din administration
Softwareløsning til den mindre administration
Unik Bolig CORE
Med CORE-pakken får du:
- Grundlæggende funktioner til ejendomsadministration
- Fakturering, bogføring og rapportering
- Support gennem Kundeportalen er inkluderet i prisen
- Kan udvides med specialfunktioner
Vi anbefaler, at du har min. 100 lejemål.
Softwareløsning til den avancerede administration
Unik Bolig PRO
Med PRO-pakken får du:
- Alt fra CORE-pakken til ejendomsadministration
- Mange værktøjer til mere specialiseret administration
- Support via mail, telefon og Kundeportalen
- Tildeling af account manager inkluderet i prisen
- Kan udvides med specialfunktioner
Unikke produkter, der følger med i begge pakker
uHabi
Webportal for beboere
uHabi er Uniks informations- og selvbetjeningsportal, der gør det nemt at servicere og informere beboere.
iSyn
Digitalt flyttesyn - nem flytning
Med iSyn kan du nemt klare ind- og fraflytningen hos en lejer. Data overføres automatisk mellem iSyn og Unik Bolig, og det sikrer, at du altid har al data samlet ét sted.
Et godkendt bogføringssystem til administration af foreninger
Vores godkendte bogføringssystem hedder Unik Bolig CE/HabiCen.
Registreringsnr. fob926280
Support og kundeportalen
Du får svar på dine spørgsmål hos vores dygtige supportere. Vi vil gerne høre fra dig.
Kurser og konsulenter
Book et kursus eller snak med én af vores konsulenter. Vi hjælper dig, når behovet er der.
Vi drifter dig
Vi sørger for driften af din it-løsning, så du kan fokusere på din forretning.
Ejendomsadministration, der passer til din hverdag
Almene boliger
Få en komplet løsning med mange automatiseringer, der sparer dig tid på hidtil manuelle processer. Se, hvad vi kan gøre for dig, der administrerer almene boliger.
Boligudlejning
Udlejer du boliger? Vi har sørget for at gøre boligadministration let og enkelt, så du kan bruge tid på andre opgaver i din hverdag.
Erhvervslejemål
Uanset om du udlejer butikslokaler, parkeringspladser, kontorlokaler eller noget helt andet, kan Uniks løsning gøre din hverdag nemmere.
Gert Sørensen, administrator i 4B
Jan Herbo-Rasmussen, Herbo Administration
Kontakt os
Vil du høre mere om dine muligheder?
Kontakt os i dag og få et indblik i, hvordan administration af foreninger kan se ud hos jer.